diumenge, 24 de març del 2013

A qui alimentes al llop o a l'àguila?

Hi ha una història que he sentit i llegit en més d’una ocasió i avui la vull compartir aquí perquè moltes vegades m'ha ajudat , davant d'un repte, d'una por, per tenir confiança.
Diu així:

 “ El meu interior és un camp de batalla. Per una banda hi ha l’àguila majestuosa, totes les seves accions són plenes de bondat, bellesa i veritat. L’àguila que viu amb mi vola per sobre dels núvols i tot i que a vegades baixa i ho fa per les valls, sempre diposita els ous a dalt dels cims de les muntanyes. Dins meu però també hi ha el llop , ell representa les meves debilitats, es recolza en les meves caigudes i justifica la seva presència quan diu que ell també forma part del meu jo. L’àguila i el llop lluiten per extendre el seu domini. Qui guanyarà?........ Aquell a qui jo cada dia alimenti."

 Extret del llibre “ Vivir es un asunto urgente” Pàg.80


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada